Foliering bil Moss Østfold Ps press reklame

FOLIERING

Siden 2013 år har Trygve Walle jobbet med foliering. På denne tiden har han blitt en ekspert som høster ros og anerkjennelse fra mang en storfornøyd foliekunde.

Foliering: Det er ikke så ofte Trygve Walle er å finne på kontorplassen sin. Enten er han ute hos kunder for å prosjektere eller dekorere både innendørs og utendørs med folie. Eller så holder han på å foliere en bil ute på verkstedet. En jobb som krever både erfaring, kunnskap og ikke minst en stor grad av nøyaktighet. Det passer Trygve Walle bra, for han er svært opptatt av at resultatet skal bli tilnærmet perfekt.

Populært produkt

– Dette var noe som tiltalte meg umiddelbart, noe jeg fikk lyst til å bli god på, og noe jeg så store muligheter i. Det er ingen tvil om at det var riktig av PS Press AS å satse på foliering. Etterspørselen har bare økt hele tiden, og jobbene blir stadig mer omfattende og store. I starten synes vi fire meter folie var stor jobb. Nå printer vi i snitt nærmere 800 kvadratmeter i måneden, sier han.

Foliering, bare fantasien setter grenser

Walle forteller at selvklebende folie kan brukes til alle mulige formål. – Det er mange som vil ha profilering på firmabilen sin, enten som reklame hvor logoen til firmaet er det viktigste eller som helfoliering av bilen. Andre vil gjøre fasaden på butikken eller bedriften synlig. Folie kan brukes både innendørs og utendørs.  På butikkvinduet, som skilt på veggen til næringslokalet, som dekorfolie, på produkter, i butikker eller kontorer, på møbler, vegger, i taket eller på gulvet. PS Press Reklame har forespørsler om foliering på bensintank på motorsykkel, dører og dekor på båter. Vi tar utfordringene på strak arm.

Alt kan folieres

– Det er bare fantasien som stopper bruken. Det er helt klart at dette er en svært effektiv måte å profilere firmaet eller en spesiell kampanje på. Akkurat dette med foliering på gulvet er undervurdert. Dette er svært effektivt dersom man har en kampanje, og man kan velge om folieringen skal være enkel å fjerne eller om det skal være noe varig.

Mange varianter av foliering

– Folie er dessuten svært fleksibelt. Det kan klistres på nær sagt ethvert underlag og finnes i alle farger utførelser:

  • Høyglans
  • Matt
  • Metallikk
  • Glitter
  • Gjennomsiktige
  • Lysførende

Overflatestrukturer

  • Tre
  • Stein
  • Sand
  • Børstet metall
  • Striper

For å skape en eksklusiv effekt kan vi bruke gull og sølv, eller andre metalliske folier, forteller Trygve Walle.

Enkelte folier har magnetiske egenskaper, eller vi kan kombinere en magnetisk folie med en annen folie eller film. Da vil den brukes for å fremme et budskap eller en kampanje for en kortere periode. Vi kan bygge flere lag magnetfolie og film, som er veldig lett å ta av og på.

Klasserom

Han har også hatt oppdrag som ikke er kommersielle, som foliering av Matterommet på Refsnes skole – et rom som skal inspirere elevene til forskning.

– Der har vi blant annet har sørget for at rommet er foliert med matematiske hjelpemidler, magnet tavler, whiteboard (tusj tavle), tavler med trykk, bord foliering med gradeskive og gulv foliering. Som sagt så er mulighetene med foliering mange, forteller Trygve Walle som ønsker interesserte hjertelig velkomne innom for en uforpliktende prat.

Foliering av biler være en effektiv måte å profilere bedriften. PS Press Reklame har lang erfaring med å videreføre en bedrifts grafiske profil videre til biler og hengere.

Har du eller bedriften en tilhenger, henger, skaphenger så kan det anbefales å bruke den til egen reklame eller for å promotere et produkt. Dette er kanskje den enkleste og rimeligste formen for reklame.

Vi hjelper våre kunder med å finne praktiske løsninger som gjør lokalene mer attraktive.

Skal du ha mest mulig oppmerksomhet eller bare skille deg ut i fra alle andre. Da kan reklame på gulv være aktuelt.

Trygve Walle folie ansvarligTrygve Walle

Epost: trygve(a)pspress.no
Mobil: 930 91 308

Trygve er opptatt av at kunden til enhver tid Kan få velge den løsningen og det materialet som er best som både er dekorativt, funksjonelt og tilpasset hvert oppdrag. Gjennom tett kontakt med leverandørene har han hele tiden førstehåndskunnskaper om hvilke materialer som finnes og hvilke egenskaper materialene har. Det er tusenvis av valgmuligheter, og ikke så lett for kunden å vite hva man bør velge. Trygve Walle har kunnskapen om dette.

Er det noe du lurer på ang foliering?