Blåkläder skulle ha nye biler. Bilbutikk1 kunne levere og PS Press Reklame sto klare med folieringen.
Et perfekt eksempel på hvordan et godt treveissamarbeid kan fungere. Alle er lokale, det er kort avstand mellom aktørene, og alle er innstilt på at oppgavene skal løses på den enkleste og raskeste måten.
Når det ble kjent at Blåkläder hadde planer om å lease nye biler til sine medarbeidere rundt om i Norge, var Bilbutikk1 raskt ute med å levere et tilbud som viste seg å inneholde alle de forutsetninger som Blåkläder hadde satt i sine spesifikasjoner – kan Ulf Pedersen fortelle. Med god hjelp fra importør og fabrikk, kunne Bilbutikk1 levere biler som var meget konkurransedyktige både på pris og spesifikasjoner.
PS Press hadde i lang tid foliert mange biler levert av Bilbutikk1. Så da Blåkläder ønsket sine nye biler foliert av nettopp PS Press, var et treveissamarbeidet et faktum. Ikke lenge etter at fire nye Volvo XC 40 var ankommet og klargjort for salg, var de dyktige montørene til PS Press på plass. Eksponeringen av Blåkläder på de fire nye, spreke XC 40 ble utført med stor faglig presisjon og effektivitet.
Både Blåkläder og Bilbutikk1 har i lang tid benyttet seg av de tjenestene og produktene som PS Press leverer. Alle trykksaker, fra visittkort til de omfattende brosjyrene, leveres av PS Press. Jørgen Pettersen og Siv Holder fra PS Press legger ikke skjul på at de er meget stolte av resultatet av dette samarbeidet.
– Nå fikk vi oppdraget om å levere grafikk og folie til fire nye biler på kort tid. God og nøyaktig kommunikasjon, evnen til være fleksible og kunne snu seg rundt raskt når det gjelder, er nøkkelen for ett godt resultat, sier Siv Holder. Samarbeidet har vært upåklagelig og morsomt. Blåkläder med base i Moss, solide biler levert fra Bilbutikk1, samt profilering fra oss i PS Press Reklame med et stramt tidsskjema er kjempegøy når alle parter er på ballen og leverer. Resultatet snakker for seg, synes vi!
PS Press Reklame, som holder til i Rabekkgata 9, er kjent for sin presisjon og nøyaktighet, samt smidighet under kampanjer og kundehappeninger.
I tillegg leverer PS Press Reklame et stort antall kundeaviser, både med og uten redaksjonelt innhold.
Det ble uten tvil lagt stor vekt på at kvaliteten på kjøretøyene skulle leve opp til kvaliteten som Blåkläder er kjent for, sier Pål Andreassen fra Blåkläder, når de sammen prøver å rive fra hverandre et Blåkläder produkt med livsvarig garanti på sømmene.